Van de Velde: Shop Local Campagne

Marketingproject

Van de Velde creëert, produceert en commercialiseert luxueuze dameslingerie onder eigen merknamen zoals Marie Jo, Prima Donna en Andres Sarda. Deze merken worden aangeboden naar de lokale markt in daartoe ingerichte Lingeriespeciaalzaken. Om de lokale salesactiviteiten te ondersteunen heeft Van de velde hiervoor een marketingproject bedacht met de alleszeggende naam: SHOP LOCAL-CAMPAGNE

Dit marketingproject heeft een on- en offline gedeelte. Er is aan TGS gevraagd om het offline gedeelte te realiseren. Dit betreft een actiepakket dat bestaat uit de volgende communicatie-middelen: Raamsticker, Vloerstickers, Posters en Sjablonen met krijtspray die op winkel niveau samengesteld en verzonden dienen te worden door heel Europa.

Aanpak

We zijn door de opdrachtgever uitgenodigd om de wensen en eisen van dit  marketingproject te bespreken. Het doel hiervan is dat we op basis van deze informatie met een advies komen betreffende de uitvoering van de communicatiemiddelen op basis van de volgende aspecten, Afmetingen, Materiaalsoorten, Type verpakking en Type krijtspray met de daarbij horende prijsstellingen en planning. Nadat de keuze voor de gewenste uitvoering is gemaakt door de opdrachtgever gaan we over tot het maken van productiemodellen en testen we de krijtspray.

Het doel hiervan is om vooraf in de praktijk te controleren of dit het gewenste resultaat oplevert. Op het moment dat de productiemodellen het gewenste resultaat hebben laten zien wordt de productie van de communicatiemiddelen opgestart. Hierna worden de pakketten per lingeriespeciaalzaak samengesteld en verstuurd naar de diverse adressen in Europa. Het is van belang dat dit gerealiseerd wordt binnen de gestelde deadline zodat deze campagne aansluit op de online landen campagne.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

vdv_ (1 van 6)-2
vdv2
vdv3

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?