Supremia: KPN. Het netwerk van harde werkers

Marketingproject

Vanuit de marketingorganisatie Supremia zijn we benaderd voor een marketingproject genaamd: KPN. Het netwerk van harde werkers. Dit project is in opdracht van KPN ontwikkeld door Supremia met als doel de medewerkers van KPN te bedanken voor de geleverde inzet met een eindejaarsgeschenk, een JBL hoofd- of koptelefoon. Wij zijn benaderd om de uitvoering van dit marketingproject te verzorgen; zoals het ontwikkelen en produceren van een opmaatverpakking voor de hoofd- of koptelefoon, productie bedankkaart, samenstelling pakket en individuele verzending naar de medewerkers van KPN.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen over dit project zijn wij in gesprek gegaan met de opdrachtgever “Supremia”. Met behulp van deze informatie is een advies
uitgewerkt waarbij de uniforme uitstraling, materiaalkeuze van de verpakking en deadline het vertrekpunt vormde. Na de uiteindelijke keuze van de opdrachtgever hebben wij een productiemodel laten maken ten gunste voor de opdrachtgever; ter controle.

De productie van de opmaatverpakking en de kaart wordt gestart na goedkeuring van het productiemodel. De aangeleverde hoofd- en koptelefoons worden daarna verpakt in de opmaatverpakkingen incl. de kaart. Uiteindelijk wordt het verzendklaar gemaakt door de opmaatverpakkingen te personaliseren (NAW gegevens) en te verstuurd naar de medewerkers van KPN binnen de gestelde deadline.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

foto2
foto1
foto3

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?