Saris/Dimcoppen: Dealer Communicatie Pakketten

Marketingproject

Vanuit de marketingorganisatie Dimcoppen zijn we benaderd voor een nieuw marketingproject: Dealer Communicatie Pakketten Saris.

Dit project kent een bijzondere aanpak doordat we gezamenlijk met onze opdrachtgever bij haar relatie (Saris) aan tafel zitten om het project te bespreken.

De Dealer Communicatie Pakketten bestaan uit diverse communicatiemiddelen die ter ondersteuning van sales worden verspreid onder haar dealers in Europa. Het doel van de communicatiemiddelen is om de verkoop te stimuleren binnen de gewenste beleving en huisstijl van Saris Aanhangers. Er is aan TGS gevraagd om deze communicatiemiddelen zoals: collectie-brochures, banners, displays, prijslijsten en vlaggen te ontwikkelen, produceren, verpakken en uiteindelijk te verzenden naar het dealernetwerk in Europa binnen de gestelde deadline.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen omtrent dit project zijn we in gesprek gegaan met onze opdrachtgever Dimcoppen en haar klant Saris Aanhangers. Op basis van deze informatie hebben we een advies uitgewerkt in diverse uitvoeringen waarbij kleurstelling, afmetingen en deadline het vertrekpunt vormde. Na dit keuzemoment omtrent de gewenste uitvoering is ter controle een 1-op-1 model vervaardigd bestaande uit de gewenste

communicatiemiddelen en verpakt in de vereiste exportverpakking met daarop de NAW-gegevens. Na goedkeuring van het model wordt de productie opgestart waarna het pakket verpakt en verzonden wordt naar de dealers binnen Europa met bijbehorende afleverrapportage.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

web1
web2
web4

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?