Saris/Dimcoppen: Dealer Communicatie Pakketten

Marketingproject

Vanuit de marketingorganisatie Dimcoppen zijn we benaderd voor een nieuw marketingproject: Dealer Communicatie Pakketten Saris.

Dit project kent een bijzondere aanpak doordat we gezamenlijk met onze opdrachtgever bij haar relatie (Saris) aan tafel zitten om het project te bespreken.

De Dealer Communicatie Pakketten bestaan uit diverse communicatiemiddelen die ter ondersteuning van sales worden verspreid onder haar dealers in Europa. Het doel van de communicatiemiddelen is om de verkoop te stimuleren binnen de gewenste beleving en huisstijl van Saris Aanhangers. Er is aan TGS gevraagd om deze communicatiemiddelen zoals: collectie-brochures, banners, displays, prijslijsten en vlaggen te ontwikkelen, produceren, verpakken en uiteindelijk te verzenden naar het dealernetwerk in Europa binnen de gestelde deadline.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen omtrent dit project zijn we in gesprek gegaan met onze opdrachtgever Dimcoppen en haar klant Saris Aanhangers. Op basis van deze informatie hebben we een advies uitgewerkt in diverse uitvoeringen waarbij kleurstelling, afmetingen en deadline het vertrekpunt vormde. Na dit keuzemoment omtrent de gewenste uitvoering is ter controle een 1-op-1 model vervaardigd bestaande uit de gewenste

communicatiemiddelen en verpakt in de vereiste exportverpakking met daarop de NAW-gegevens. Na goedkeuring van het model wordt de productie opgestart waarna het pakket verpakt en verzonden wordt naar de dealers binnen Europa met bijbehorende afleverrapportage.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

web1
web2
web4

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

BOVIL: “Great Place To Work”

Marketingproject

De marketingorganisatie BOVIL heeft ons gevraagd het volgende project te begeleiden en te coördineren; Dit bijzondere project draagt de naam: “Great Place To Work”.
In opdracht van Refresco heeft BOVIL een workshop ontwikkeld voor interne doeleinden met een internationaal karakter. De verschillende vestigingen ontvangen een workshoppakket dat bestaat uit: toolbox, folder, formulier en cirkel concern.

Voor TGS betekent dit project dat wij de workshoppakketten gaan produceren, verpakken en individueel verzenden naar diverse adressen binnen en buiten Europa .

Aanpak

Na ontvangst van de briefing hebben wij een advies uitgewerkt waarbij de onderwerpen kwaliteit en deadline het vertrekpunt vormde. Na goedkeuring van ons advies zijn wij de technische tekeningen gaan maken waarop het ontwerp en opmaak geplaatst worden door de opdrachtgever.

Na aanlevering van de complete bestanden wordt de productie gestart waarna de pakketten samengesteld en verstuurd worden naar de diverse internationale adressen met gelijk bezorgmoment binnen de deadline.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

foto1
foto3
foto6
foto4

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Supremia: KPN. Het netwerk van harde werkers

Marketingproject

Vanuit de marketingorganisatie Supremia zijn we benaderd voor een marketingproject genaamd: KPN. Het netwerk van harde werkers. Dit project is in opdracht van KPN ontwikkeld door Supremia met als doel de medewerkers van KPN te bedanken voor de geleverde inzet met een eindejaarsgeschenk, een JBL hoofd- of koptelefoon. Wij zijn benaderd om de uitvoering van dit marketingproject te verzorgen; zoals het ontwikkelen en produceren van een opmaatverpakking voor de hoofd- of koptelefoon, productie bedankkaart, samenstelling pakket en individuele verzending naar de medewerkers van KPN.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen over dit project zijn wij in gesprek gegaan met de opdrachtgever “Supremia”. Met behulp van deze informatie is een advies
uitgewerkt waarbij de uniforme uitstraling, materiaalkeuze van de verpakking en deadline het vertrekpunt vormde. Na de uiteindelijke keuze van de opdrachtgever hebben wij een productiemodel laten maken ten gunste voor de opdrachtgever; ter controle.

De productie van de opmaatverpakking en de kaart wordt gestart na goedkeuring van het productiemodel. De aangeleverde hoofd- en koptelefoons worden daarna verpakt in de opmaatverpakkingen incl. de kaart. Uiteindelijk wordt het verzendklaar gemaakt door de opmaatverpakkingen te personaliseren (NAW gegevens) en te verstuurd naar de medewerkers van KPN binnen de gestelde deadline.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

foto2
foto1
foto3

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Teacultures: Nieuwe identiteit

Marketingproject

Teacultures heeft ons benaderd voor een marketingproject genaamd nieuwe identiteit. Er is door een gespecialiseerd reclame bureau een nieuwe identiteit ontwikkeld voor Teacultures met bijbehorende communicatie middelen zoals huisstijl, brochures, verpakkingen en labels. Naar aanleiding van deze ontwikkeling heeft Teacultures aan TGS gevraagd om de uitvoering van deze communicatiemiddelen te verzorgen vanaf advies uitvoering t/m realisatie met als doel de beoogde beleving te realiseren. Dit was voornamelijk een technische uitdaging door de hoge wensen en eisen die gesteld zijn aan deze communicatiemiddelen waarmee Teacultures een unieke uitstraling wil bereiken buiten het design.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen omtrent dit project heeft Teaculture ons uitgenodigd voor een overleg. Hieruit bleek dat ze door zowel keuze van papier als oppervlakte bewerking van het papier die uitstraling wilde bereiken die ze voor ogen hebben en ook past bij de identiteit die ze volgen. Op basis van deze informatie hebben we een advies uitgewerkt in diverse uitvoeringen waarbij papiersoort/dikte en oppervlakte bewerking zoals pregen en

foliën het vertrekpunt vormde. Nadat de keuze is gemaakt voor de gewenste uitvoering ontvangt de klant een laatste proef ter controle betreffende de diverse communicatiemiddelen. Na goedkeuring proef wordt de productie opgestart waarna de diverse communicatiemiddelen worden verpakt en geleverd. Het resultaat van deze aanpak is dat Teacultures in de gewenste beleving kan communiceren naar haar markt binnen de gestelde deadline en kosten.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

Teacultures_ (3 van 3)
Teacultures_ (2 van 3)
tc1

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

PrimaDonna: Collectie brochures

Marketingproject Collectiebrochures

Vanuit de marketingafdeling zijn we benaderd voor het marketingproject, Collectiebrochures. Dit project bestaat uit een brochure in diverse taalversies die meerdere malen per jaar verstuurd worden naar alle Europees dealers. Er is aan TGS gevraagd om dit project tot uitvoering (ontwikkeling, productie en verzending) te brengen waarbij Time to Market een belangrijke rol speelt i.v.m. de introductie van de nieuwe collectie.

Aanpak

Vanaf dit moment gaan wij in overleg met marketing om de concepten en designs te bespreken en een duidelijk beeld te krijgen van wat de wensen en eisen zijn. Op basis van deze informatie volgt er een advies waarna er een keuze gemaakt gaat worden voor de uitvoering.Na dit keuzemoment volgt er sample op ware grootte ter controle en zal de productie

opgestart worden. Uiteindelijk dient het per taal en dealer verpakt te worden zodat het voor verzending gereed is naar de verschillende adressen binnen een vastgestelde termijn.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

PRIMADONNA.1.570x385
PRIMMADONNA.2.570x385
PRIMADONNA.3.570x385
PRIMADONNA.4.570x385

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Modehuizen: Collectiemailingen

Marketingproject Collectiemailingen

Diverse modehuizen in Nederland willen periodiek communiceren naar hun klanten om deze betrokken te houden doormiddel van collectiemailingen. Deze mailingen kunnen bestaan uit de volgende items, brief, brochure, folder, magazine, actie-kaart, uitnodigingen enz. die volledig gepersonaliseerd en verstuurd dienen te worden. De diverse modehuizen willen hierin volledig ontzorgd worden en hebben TGS gevraagd om de complete mailingen te verzorgen vanaf advies, productie tot en met verzending binnen Nederland of Europa.

Aanpak

Er wordt eerst besproken met de klant wat voor een type collectiemailing het betreft. Op basis hiervan volgt een advies omtrent de mogelijkheden waarna de keuze gemaakt wordt voor de gewenste uitvoering. Na dit keuzemoment levert de klant het design en de adressen aan en starten wij met de productie van de diverse items.

Uiteindelijk worden deze items poststaal verwerkt en verzonden binnen Nederland of Europa. De opdrachtgever wordt volledig ontzorgt en zijn klanten krijgen de informatie op het gewenste bezorgmoment dat bevestigd wordt doormiddel van een retourrapport aan de opdrachtgever.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

MAILINGEN.1.570x385jpg
MAILINGEN.2.570x385
mail1
mail2

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Winkeldisplays Mitra

Marketingproject Winkeldisplays

Via de afdeling Inkoop zijn we in contact gekomen met de marketingafdeling over een nieuw marketingproject, Winkeldisplays Mitra. Deze winkeldisplays bestaan uit twee vormen: een open en een gesloten vorm. Er is aan TGS gevraagd om de twee winkeldisplays te ontwikkelen, produceren en afgevuld te verzenden naar de diverse winkels ter introductie van een nieuw product.

Aanpak

Vanaf dit moment gaan wij in overleg om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen die gesteld worden aan deze displays. Op basis van deze informatie volgt er een advies zodat er een juiste keuze gemaakt kan worden voor de uitvoering.

Na dit keuzemoment volgen er samples op ware grootte ter controle en zal de productie opgestart worden. De displays worden uiteindelijk gevuld en verpakt verzonden naar de diverse filialen binnen de gestelde deadline.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

MITRA.1.570x800
MITRA.2.570x385
MITRA.3.570x385

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Socialites: Winkelaankleding

Marketingproject Winkelaankleding

Socialites is een producent van E-smokers. Ze gaan een eerste winkel open in Nederland ter ondersteuning van haar wederverkopers en om te bekijken of een winkelformule zou werken i.v.m. rechtstreekse verkoop. De uitstraling van de winkel is bepaald door designers en er is aan TGS gevraagd om het marketingproject winkelaankleding, te ontwikkelen, produceren en te monteren op locatie. Deze winkelaankleding bestaat uit gevel-signing, behang, belettering, wand-displays en meubelbekleding.

Aanpak

Samen met de designers en het management hebben we de concepten en designs bekeken en besproken om zo een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen. Op basis van deze informatie hebben we gericht geadviseerd omtrent de diverse mogelijkheden waarna er keuze gemaakt is voor de gewenste uitvoering. Na dit keuzemoment starten we met de

productie van de winkelaankleding en worden de diverse geproduceerde items zoals gevel-signing, behang, belettering, wand-displays en meubelbekleding gemonteerd op locatie.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

SOCIALITES.1.570x385
SOCIALITES.3.570x385
SOCIALITES.2.570x800

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Dimcoppen: Winkeldisplays Venlo Sanitair

Marketingproject: Winkeldisplay Venlo Sanitair

Vanuit de marketingorganisatie Dimcoppen zijn we benaderd voor een nieuw marketingproject: Winkeldisplays Venlo Sanitair. Deze displays worden geplaatst in sanitair speciaalzaken met het doel de producten binnen de gewenste beleving van Venlo Sanitair aan te bieden naar de markt. Er is aan TGS gevraagd om deze displays te ontwikkelen, produceren, af te vullen en uiteindelijk te verzenden naar de dealers / sanitair speciaalzaken in Nederland.

Aanpak

Om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen omtrent dit project zijn we in gesprek gegaan met Dimcoppen. Op basis van deze informatie hebben we een advies uitgewerkt in diverse uitvoeringen waarbij formaat en duurzaamheid het vertrekpunt vormde. Nadat de opdrachtgever een keuze heeft gemaakt omtrent de gewenste uitvoering wordt is er een 1 op 1 productiemodel vervaardigd ter controle. Na goedkeuring productiemodel wordt de productie opgestart van

winkeldisplays en de bijbehorende productbrochures. De displays worden uiteindelijk afgevuld met de brochures en producten van Venlo Sanitair en verzonden naar de dealers binnen Nederland waar ze op de gewenste locatie door ons geplaatst zijn.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

DimKoppenWeb1
DimKoppenWeb2
DimKoppenWeb3
DimKoppenWeb4

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?

Gemaco: ABN-AMRO Teambuilding

Marketingproject ABN-AMRO Teambuilding

Vanuit de marketingorganisatie Gemaco zijn we benaderd voor het marketingproject, ABN-AMRO Teambuilding. Dit project bestaat uit een teambuildingdoos met diverse items die bijdragen aan de georganiseerde teambuilding dag vanuit ABN-ARMO. Aan TGS is gevraagd om een doos met inhoud te ontwikkelen, produceren en te verzenden naar de geselecteerd deelnemers.

Aanpak

Vanaf dit moment gaan wij in overleg met de marketingorganisatie om de concepten en designs te bespreken om een duidelijk beeld te krijgen van de wensen en eisen die gesteld worden aan deze teambuildingdoos. Op basis van deze informatie volgt er een advies waarna er een keuze gemaakt gaat worden voor de uitvoering.

Na dit keuzemoment volgt er samples op ware grootte ter controle en zal aansluitend de productie worden opgestart. Uiteindelijk krijgen de dozen de gewenste inhoud en worden verpakt en verzonden naar de geselecteerde deelnemers.

Inventariseren

Adviseren

Realiseren

ABNAMRO.1.570x385
ABNAMRO.2.570x385
ABNAMRO.3.570x385
ABNAMRO.4.570x385

Wil je samen inventariseren om jouw idee tot een hoger niveau te tillen?