
Marketingproject
De marketingorganisatie BOVIL heeft ons benaderd om de uitvoering van het volgende grafische project te begeleiden: “How we built a world-class company”? BOVIL heeft op haar beurt de opdracht gekregen van Refresco een jubileumboek te maken waarin de ontwikkeling van de laatste 20 jaren wordt beschreven van deze organisatie met de titel: “How we built a world-class company”. Door de bijzondere inhoud van het boek wilde zij ook dat er veel aandacht besteed zou worden aan de uitvoering van het boek. Er is aan TGS gevraagd om hierin te adviseren en uiteindelijk het gehele project te realiseren inclusief de internationale verzending.
Aanpak
Nadat de content bekend was, hebben wij een gesprek opgezet waarin een aantal wezenlijke zaken besproken zijn: Look and feel, definitieve omvang, deadline, grafische-technieken, papiersoorten, formaten en de mogelijkheden omtrent een opmaat verpakking met exportwaardige eigenschappen. Met de uitkomsten van deze bespreking hebben wij een advies uitgewerkt compleet met prijsstelling en planning. Tevens zijn er blanco modellen vervaardigd ter begeleiding van het advies/voorstel i.v.m. met de look and feel van het boek. Nadat de uitvoering van het boek definitief bepaald is hebben we de technische speficiaties
aangeleverd bij Bovil zodat zij het ontwerp en opmaak kunnen voltooien. Na aanlevering van de door Bovil opgemaakte bestanden worden de volgende proeven ter goedkeuring voorgelegd, Complete proef van de inhoud van het boek i.v.m. kleurstelling en opmaak, 1-op-1 model van het compleet afgewerkt boek, 1-op-1 model van de opmaat verpakking. Na goedkeuring proeven starten we met de productie en worden de boeken uiteindelijk per stuk ingeseald en verpakt in exportwaardige opmaat verpakkingen. Hierna worden ze via een verdeellijst verstuurd naar de diverse internationale adressen.
Inventariseren
Adviseren
Realiseren



